Handelsbetingelser og Persondata behandling.

CVR : 34272379 
Du er velkommen til at kontakte KARMO på:
Email: kontakt@karmoshop.dk
Telefon: +45 5192 0642 (hverdage mellem kl. 9 og 17)
Showroom: Hyldegårdsvej 16 (værkstedet inde i gården) 2920 Charlottenlund
Åbent tirsdag og torsdag fra kl. 11-17 (lukket i juli måned).
Adresse hvis du ønsker at returnere dit køb:
Samme adr. som showroom.

 Købet trin for trin:

  1. Ønskede produkter lægges i indkøbskurven. (Der tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl).
  2. Indkøbskurven kontrolleres.
  3. Betalingsmetode vælges. Vi modtager VISA/Dankort, VISA/Electron, Mastercard/Maestro, og JCB. Alle priser er i DKK og incl. moms, men ekskl. porto/fragt. Betalingen bliver trukket, når varen sendes.
  4. Kundeoplysninger udfyldes. For at bestille varen skal du oplyse navn, adresse, telefon nr. og e-mail adresse. Dine data vil kun blive brugt i købs øjemed.
  5. Du vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail kort tid efter din bestilling.
  6. Karmo leverer til en fast fragt pris på 39 kr. i hele Danmark. (Fri fragt i hele Danmark ved køb over 500 Kr.) Vi sender pakker til udlandet efter Post Danmarks almindelige takster.  Sverige 39 kr., Europa 60 kr., Oversøisk 130 kr.

Salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra KARMO.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og KARMO.

 
Ansvarsfraskrivelse
På grund af farveindstillingerne på din computer, kan farverne på de produkter, der vises på billederne i KARMO’s webshop afvige fra de faktiske farver. KARMO kan ikke holdes ansvarlig for en sådan uoverensstemmelse.
Da mange af KARMO’s produkter er håndlavede kan små fejl/uregelmæssigheder forekomme.

 
Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra KARMO anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med GLS, hvis ikke andet særskilt er aftalt mellem køber og KARMO. Vi leverer typisk indenfor 3-5 hverdage. OBS – I forbindelse med ferie og helligdage kan der gå længere tid. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan derfor fraviges.

 
Risikoen for varerne
Risikoen for varer bestilt i KARMO overgår til køber når fortrydelsesretten efter 14 dage fra modtagelsen er udløbet. Er varen blevet forringet eller beskadiget, efter at køberen har fået den i hænde, bevarer han sin fortrydelsesret, hvis beskadigelsen eller forringelsen ikke skyldes uagtsomhed eller manglende omsorg fra hans side. Husk at gemme original emballage, da varen ved evt. reklamation eller skader skal returneres i original emballage.

 
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven, gældende fra den dag du modtager varen. Fortryder du købet, skal KARMO underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du fik varen i hænde. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Ved fortrydelse tilbagebetales den fulde købesum til det kort, du har betalt med, inklusiv de oprindelige forsendelsesomkostninger. Tilbagebetaling sker indenfor 3 dage. Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen på den angivne adresse.

Det er meget vigtigt at du vedlægger en kopi af ordrebekræftelsen.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her  –http://ec.europa.eu/odr

 

 

Persondata

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres via SSL-forbindelse og lagres elektronisk på ukrypteret form og gemmes i henhold til bogføringsloven i mindst 5 år. Selve “kontrakten” (købsaftalen) lagres ikke hos KARMO på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.  Vi har vores webshop og betalingssystem gennem DanDomain A/S, som fungerer som vores databehandler. Alle persondata som du oplyser på vores hjemmeside vil blive opbevaret iDanDomains datacentre

Man kan desuden valgfrit få sin e-mailadresse optaget på en mailingliste, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra KARMO.  Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes, som man ønsker.

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang, det ønskes.

 

Tilføjelse til ordrer.
Når du har afgivet din ordre er din betaling låst af Nets (PBS), og vi kan derfor ikke tilføje flere varer til ordren, og dermed forøge ordrens samlede beløb.

 

Priser
Under udsalg med videre kan vi være i gang med at nedsætte varer – dette vil tydeligt fremgå af vores hjemmeside. Der kan ligeledes i slutningen af udsalg blive tale om en slutspurt, hvor allerede nedsatte varer vil blive nedsat yderligere. 
Du skal være opmærksom på, at den pris, som du betaler for dine varer altid vil være den pris, som der var tale om på ordretidspunktet – også selv om varen den dag, vi ekspederer din ordre, nu er blevet yderligere nedsat. 
Du kan dog aldrig komme til betale mere for en vare, end på ordretidspunktetBetaling

KARMO modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Maestro, Visa-kort og JCB.

Betaling med kreditkort vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

KARMO krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.